isparta-ozel-guvenlikisparta-oto-ekspertiz
Türk halkı market alışverişinde son dakikacı
TÜRKİYE
G.Tarihi: 06.05.2020 11:50
0
isparta-oto-ekspertiz-raporu
Türk halkı market alışverişinde son dakikacı
- Trendbox'ın analizinde, 23 Nisan ve 1 Mayıs ile başlayan sokağa çıkma yasakları öncesinde alışverişler son güne kaldı
- Yasaklar başlamadan önce en çok alınan ürünler alkolsüz içecekler, kahvaltılık ürünler ve ekmek oldu


- Perakende sektörünün ölçümlenemeyen en büyük alanı olan bakkal, büfe ve küçük marketlerden oluşan geleneksel perakende kanallarının alışveriş datasını gerçek zamanlı olarak kaydederek trendleri analiz eden Trendbox'ın çalışmasına göre, 23 Nisan ve 1 Mayıs ile başlayan sokağa çıkma yasakları öncesinde alışverişler son güne kaldı.
Trendbox, İstanbul'da binden fazla noktadan aldığı verilerle, son iki hafta sonu sokağa çıkma yasakları öncesi yapılan satışların analizini gerçekleştirdi.
Trendbox'ın analizinde, 23 Nisan ve 1 Mayıs ile başlayan sokağa çıkma yasakları öncesinde alışverişler son güne kaldı.
Yasaklar başlamadan önce en çok alınan ürünler alkolsüz içecekler, kahvaltılık ürünler ve ekmek oldu. En çok yüzde 29 ile alkolsüz içecek, yüzde 13 ile bisküvi, kek, gofret, yüzde 12 ile kahvaltılık, yüzde 11 ile ekmek ve yüzde 5 ile kuru yemiş alındı.
Yasakların bitimini takip eden ilk günler olan 27 Nisan ve 4 Mayıs Pazartesi günlerinde de İstanbullular, gıda alışverişine koşmadı. Her iki günde de market alışverişinin en yoğun saati 19.00 olarak tespit edildi.
22 Nisan akşamı en çok tercih edilen ürünler ekmek, su, süt, makarna gibi temel gıdalar olurken, ikinci sokağa çıkma yasağının son günü olan 30 Nisan'da ise bisküvi, kek, çikolata, kuru yemiş gibi atıştırmalıklar satın alındı.
 
- Ramazan sofraları için en çok kahvaltılık alındı 
 
22 Nisan ve 30 Nisan'da yapılan alışverişlerde en fazla artış dondurmada görülürken, her iki sokağa çıkma yasağı öncesinde makarna alışverişi azaldı.
Trendbox'a göre, 24 Nisan itibarıyla başlayan ramazan ayı için alışverişler son güne bırakılmadan yapıldı.
Ramazan sofraları için en çok kahvaltılık alındı. Koronavirüs (Kovid-19) sürecinde genel alışveriş trendi olan temizlik ürünleri dışında bu kez kahvaltılıklar, kuru yemiş (hurma ve benzeri) ve atıştırmalık satışlarında artış yaşandığı gözlemlendi. 
 
Yorumlar0
Onay Bekleyenler0
Dikkat! Yazılan yorumlar hiçbir şekilde sitenin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
isparta-OTO-SES-MULTİMEDYA-CARPLAY

isparta-askeri-malzeme-urunler-bot-outdoor-giyim

isparta-in-giyim-ürünleri-magazasi

ısparta cam balkon

isparta-detayli-oto-yikama

turker-kapinda

isparta-ambalaj-kullan-at-malzemeleri

isparta-KONTEYNER-PRAFABRİK-EV-KONUT-UCUZ-KAMPANYA-DAVRAZ

isparta-temizlik-sirketi-telefon

isparta-aktar-baharat-bitkisel-yaglari

isparta-protez-peruk-perma-anatomik-sac-kesimi-boyama

isparta-pastane-yas-pasta-siparis

isparta-samziman-tamiri-MMT-vites-toyota-servisi

isparta-gunes-elektrik-paneli

isparta-sanziman-hidrolik-direksiyon-tamiri

ısparta duşakabin

ISPARTA bilgisayar tamiri

ısparta kasap

ISPARTA sineklik

süpürge toz torbası

Gücü Etkisinde
Isparta Haberleri
Isparta Reklam

ÇOK OKUNANLAR